CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 September 2008

JLD RON KE 32776



kami baru abis jalan2 ba ni.. tapi ada orang gila kejar kami tadi.. kamu tau di cakap apa??? Undi saya..!! undi saya..! berais kami lari sampi di lubnan baru berenti.. penat kami jalan2 di lubnan kami singgah di vietnam kejap membeli koruk... sana murah ba RM2 saja 3 tumpuk.. masa jalan2 disana tiba-tiba ada gomutan basar kajar kami... punya la..!!!!! lepas tu kami trus new delhi.. sampai sana ada urang tepuk bahu saya... sakali saya pusing..!!! Alamak..!!! Shah Koruk Khan...!!! turus saya dan kawan saya jalan - jalan cari makan... Maka bermula lah ceritanya... kami pun "jangan pandang belakang" kami terus "berlari ke langit" menuju ke "wayang kita".. di sana kami tengok cerita "Gerak Khas The Movie" tapi tidak nampak macam 'Gangster".. Tapi kan itu semua ceri mengarut.. yang penting taip JLD RON ke 32776..!!!! Ingat...!!! jan Lupa Undi..!! Bagi Peluang Orang Kampung Kita Menang tahun 2008...!!!!!

0 comments: