CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Showing posts with label On-That. Show all posts
Showing posts with label On-That. Show all posts

17 November 2008

BERGURAU DENGAN JIRAN SECARA GANAZZSSS..!!!

1. Kat halaman belakang, gali 2-3 batas berbentuk kubur kemudian letakkan papan dan kain putih.Bila jiran tegur nanti, kata “Takde apa-apa tu. Saya nak tanam sayur….nak berkebun”, sambil menyiram air mawar keatas ‘kubur tipu’ tu…. lagi wangi lagi real…
2. Bila jiran tengah menonton TV di ruang tamu mereka, ambil kerusi malas / kerusi plastik dan turut serta menonton TV mereka, tapi dari halaman mereka dan dengan menjengok2 tingkap mereka. Sure mereka seram, especially kalau mereka tengah menonton cerita ‘Pontianak Harum’. Kalau boleh, pakai jubah putih dan lakukan pada malam hari.
3. Pesan pizza tapi alamatkan ke rumah jiran anda. Setiap kali buat pesanan, suruh orang delivery hantar ke rumah mereka.Kalau jiran complain, kata anda takde telefon jadi kena pesan ke alamat mereka…
4. Setiap Subuh, alihkan tanaman dan pokok bunga jiran anda daripada tempat yang asal. Lakukan setiap pagi supaya tanaman / pasu bunga mereka sentiasa beralih-alih. Kalau mereka hairan, kata “Kuat berjalan betul pokok2 awak nih!”.
5. Minta kebenaran mereka untuk membuang sampah di tong sampah mereka. Jika mereka tanya kenapa, kata je “Tong sampah saya penuh dengan mayat.. eh.eh… sampah…hehehe”.
6. Bila menyidai baju di ampaian rumah, sidai sekali surat khabar, majalah dan buku2 anda.Jika jiran tengok, kata je anda tak suka membaca bahan bacaan kotor.
7. Suruh isteri dan anak2 anda mmanggil anda ‘Duli yang maha mulia seri paduka Zorgon’ depan jiran2.Jika jiran nak tahu kenapa, kata je anda berasal dari kerabat diraja Marikh.
8. Buat open-house dan jemput jiran2 anda. Tapi hidangkan kasut, selipar, terompah, boots dan kasut high-heels sebagai hidangan utama.Buat barbecue di halaman dan panggangkan selipar jepun anda.Cadangkan kepada jiran yang anda pun boleh tolong mereka panggang kasut mereka sekali.
9. Bila jiran datang ke rumah anda, jangan bagi mereka duduk diatas kerusi. Suruh duduk kat lantai, walaupun ternyata ada sofa dan banyak kerusi lain. Kata yang kerusi2 kat rumah anda ada jerangkap samar (landmines).Kalau ke rumah mereka, buat benda yang sama. Kata anda tak nak duduk, takut meletup…
10. Buat patung boneka drp kain yang serupa macam muka dan pakaian jiran anda.Jika dia terkejut, kata je anda rasa lonely dan boneka tersebut membuat anda rasa jiran anda sentiasa disisi dan tak lonely. Sure dia horror….!

05 July 2008

ROLLENLV



Wahai pengunjung Blog Batutai.. Pasangan gambar sebelah ni adalah antara pasangan bahagia dari kampung batutai.. ( yang amoi tu bukan urang batutai) haha...! (jangan mara aar..!) tapi suda jadi urang batutai la ba kan.. nama dorang ni ROLLENLV... kamurang tidak tau maksud..??? saya pun tak tau..???? hahaha... tapi yang pastinya ada 'sentimental value' yang dorang saja yang tahu... Yang hensem ala-ala AMIR KHAN tu adalah "on-that"....! yang mau mongutang KINUPI tempat c anding (kalau kamu baca bahagian chat).. dia sikarang suda jadi "SUJARL" jadi kamu jangan main-main dengan dia, nanti dia kasi timbak kamu pakai bakakuk di dia ruma.. haha.. On-that ni rajin chat... kalau kamurang mau chat buat temujanji dengan dia dalam chat tu..! Kalau ada urang BATUTAI yang tidak kenal dia ni bermakna dia tu akan di timbak pakai BAKAKUK...!!